Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Ute ritt

Av Nathalie Bergkvist - 25 januari 2011 21:40

Idag hade jag bestämt mig för att rida & kolla på ett gammalt hus som min syster sa att hon ville ha när jag var liten & hon var i min ålder. Men när jag kommer till den lilla skogsvägen som leder till huset, där har man satt upp en skylt där det står ridning förbjuden. Jahapp, tälit värre tänkte jag. Sen bestämde jag mig för att rida & kolla hur lång tid det tog fram & tillbaka till Västra Skymnäs x) Tog 2 timmar sammanlagd:D Fliza var jättepigg & tyckte allt var spännande. Snäll för å bara vara tre:) Nästa unghäst jag köper, den ska jag köra in först sen rida den.

Har nyss pluggat lite inför Svenska provet, jag känner mig faktiskt väl förberedd:) (för en gångs skull ;) ) Ska plugga hur möe som helst imorn. Sen har jag hämtat boken jag måste läsa enligt lärarn som heter Ängeln på sjunde trappsteget. Har iaf läst, få se nu, 3 sidor:D alltid något.

Nej nu ska jag äta pizza som mamma köpte med hem:p

 

 
 
Alice

Alice

26 januari 2011 18:43

Hej!
Veckans blogg drar i gång. Vill du synas och vinna läsare är detta chansen för DIG! Anmäl dig på bloggen!
Kram :D
Länk till veckans blogg:
http://ajjankajjan.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

http://www.ajjankajjan.blogg.se

 
Emma - GrytaGirls

Emma - GrytaGirls

27 januari 2011 15:14

vilken mysig blogg du hade!

http://grytagirls.blogg.se

Nathalie Bergkvist

27 januari 2011 20:18

tack dessamma:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Bergkvist - 22 februari 2011 21:12


Jag & Mozart när vi hoppar några skutt i Munkfors förra året.             ...

Av Nathalie Bergkvist - 19 februari 2011 17:47

Har sett att det finns ett par röda Catago hoppskydd som Iron ska få som tävlingsskydd, de kommer matcha min röda hoppkavaj^^   Sen fick jag en fråga av pappa: Undra varför man gillar hästar så mycket som man gör? Jag tänkte lite på det, jag äl...

Av Nathalie Bergkvist - 19 februari 2011 15:07


Hmm, hade tänkt rida idag, men då det var lite mer än -25 grader kallt ute i morse, & minusgrader i skuggan så blev det ingen rida för hästarna då jag tycker att det inte ger ngn bra träning för dem när det är mer än -15. Så nu sitter jag frivilligt ...

Av Nathalie Bergkvist - 18 februari 2011 12:36


  Hoppade Iron igår i Munkfors & ovan här kan man se hur det såg ut, red utan kavaletti då inte alla bommar fanns i ridhuset. Var mkt nöjd med träningen & det känns som om terminen kommer gå bra:) Men vi får se:p ...

Av Nathalie Bergkvist - 14 februari 2011 10:25


Ska snart ut & mocka mina boxar (2) sen ska ja rida Mozart, sedan luncha alla hästarna, äta någe, sen rida Iron & sen sätta mig & plugga:)   Nu ärre så mycket snö i min skog att det går hästarna ovanför knäet x) Go träning för dem;) ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards